Azaltmana gerek yok ınan kilo alması durcak oglum 19aylıkken 15kıloyduu doktor obez, sınırında dedıkı ben oglumu cıdden saglıklı beslıodum o yuzden ıcım rahattı. Ama ben emzırıyorumda bu arada suan 22aylık olcak hala 15kılo bı anda durdu kılo alması. Yanı dert etme