Deletedmom_62 İlk bebeğim olduğu için yaptığı hersey çok heyecanlı geliyor 😊 ne zaman döner acaba diye beklerken bugün 5 ay 23 günlük oldu ilk kez kolu altında kalmadan döndü. Emeklemesini de çok merak ediyorum acaba ne zaman emekleyecek 🤗
merkursavascisi_06 Deletedmom_62 maşallah 🥰 kızım da o civarda ama daha biz desteklemezsek dönmüyo😅 her gün egzersiz yaptırıyorum bakalım ne zaman dönecek
Keremikoo Deletedmom_62 3.5 aylikken donmustu ilk. Anneannesi paso calistiriyordu. Bol bol egzersiz yaptirin kaslari guclensin. Piti piti yurusun insallah🌸
Jeatimo Deletedmom_62 kesinlikle katılıyorum insan o kadar heves ediyor ki. Bı dönse bı otursa i emeklese bı yürüye derken şimdi bı konuşsa duasına geldim 😂 3ay 14 günlükken dönmeye başladı çok heyecanlanmıştım egzersizlere ve yüzüstü aktivitelere devam edin ❤️
Deletedmom_62 merkursavascisi_06 bizimki de öyleydi yakın zamana kadar desteklemeyen sağa sola bile dönmezdi bence geç başlayan bebeklerde hersey bir anda oluyo diğer evreler üst üste geliyo😀
Deletedmom_62 Keremikoo maşallah 🥰 biz geç başladık kolik bir bebekti 3 aya kadar devamlı ağladı karın egzersizi falan hiç gelmedi aklımıza 3 Aydan sonra yaptırmaya başladık ama hemen ağlıyordu yüzüstü durmayı asla sevmez😊
merkursavascisi_06 Deletedmom_62 peki bu sıralar gece uykusu nasıl. Bizim birkaç gündür gece uykusu sıkıntılı gündüz zaten az uyuduğu için gözüme batmıyo da gece bu kadar uyanmazdı ben dişten şüphelendim ama belki de yeni yetenek edinirken uykusuz kalıyordur bilmiyorum
Sebusebu Beraninannesii benim ki 8 bucuk aylıkken döndü. 11 aylıkken yürümeye basladı suan 13 aylık hem emekliyo hem yürüyo 😂 değişiyo cocuktan cocuga 🌸
Deletedmom_62 Beraninannesii ama yanlış hatirlamiyosam senin bebeğinin özel bir durumu vardı canım merak etme o da kendini hazır hissettiğinde döner inslalah 🥰
Keremikoo Deletedmom_62 ah ah bu bebekler😊 olsun gelisimi guzel masallah ne guzel donmus🤗 yavas yavas destekleyin oturmaya da. Önune arkasina yastiklar koyun. Benim oglan yuzustu cok sever hala oyle yatar. Her cocuk bambaska🌸 Saglikla buyusunler
Beraninannesii Sebusebu Yürümeye çok hevesli her sabah uyaninca koca koridoru yürüyor koltuk kenarlarında dikiliyor ama iş dönme emeklemeye gelince yatasi geliyor 😇
Deletedmom_62 Keremikoo oturma konusunda maşallahı var çok güzel oturuyo destekli bir sekilde koltukta mama sandalyesinde kucağımızda oturuyor evet gerçekten her bebek farklı ama çocuk büyütmek zor olsa da çok güzel tam bir serüven 🥰
Deletedmom_62 merkursavascisi_06 bizim gece uykusu hep sıkıntıliydi ama birkaç gündür daha kötü oldu uyutmak da zorlaştı ben de dişten şüpheleniyorum ama bizimki gündüz de hep huzursuz
seboss35 Deletedmom_62 Tam tur mu döndürüyor kendini yoksa sağa sola mi 😊 Benimde oğlum 5 ay 12 günlük sağa sola dönüyor ama tam tur dönemiyor henüz bizde egzersizlere geç başladık biraz yüz üstü durmayı sevmiyordu o yüzden çok üstelemedik şimdi yeni yeni dönüyor canı istedikçe 🧡🐣
Mrvll Deletedmom_62 3,5 aylıkken döndü. 11 ay olmasına 10 gün kaldı hâlâ emekleme yok 😐 ama çaba var. Bakalım inşallah yakın gibi. Her bebek farklı gerçekten