Buseu Arkadaşlar bebeğim 19 günlük ancak geceleri bazen fazla uyuyoruz 4 saati bulduğu oldu hem ben hem bebeğim uyuyoruz acaba sıkıntı olur mu uyumak 2 saatte bir gündüzleri emziriyorum ama gece bazen uygulayamıyoruz bi problem olur mu
Egeege Buseu En çok 3 saate bir olmali emzirme aralığı. Biz de 19 günlüğüz sarilik belasi buldu alarm kurup dikkat etmeme rağmen
Be0477 Buseu kan şekeri düşüklüğüne neden olabilir ve sarılık olabilir demişti bizim hemşiremiz en az iki saate bir uyandırıp emzirmek gerekiyor hem sütünüzde ne kadar sık emzirirseniz o kadar artar🌺
Balkuupu Gece 3 saati geçirmeyin derim hiç değilse kırkı çıkana kadar. Çünkü Allah korusun sarılık hastalığı görülebilir öyle bir tehlike var 😞