Teoolya Bebeğimi kucağımda uyutup yatırıyorum. 15 dk sonra geri uyanıyor. Eğer kucağımda tutarsam saatlerce uyuyor. Bu durumu nasıl aşabilirim? Sizler bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz? Kucakta tutmak beni çok yoruyor.
Aleynaduru Teoolya benim bebeğimde aynı şekil ya. Kucağımda güzelce uykuya dalıyor yatağına bıraktığım an uyanıyor bende çok muzdaribim bu konudan kollarım da şimdiden derman kalmadı. Nasıl yatağında uyumaya alıştırabiliriz bilmiyorum 🙈
Edaozturk97 Benimde öyle gerçekten göğsümde uyutuyorum 2 saat uyanmıyor ama yatağa koyduğum an gözlerini açıyor ve bunu aşamıyoruz nasıl yapıcam hiç bilmiyorum yemek temizlik herşey kalıyor tuvalete dahi gidemiyorum bu arada 2 ay 25 günlük oğlum