tarcinnn Bsraznbll baby turco doğadan kullanıyorum. Ama en son sleepy extra aldım. O uygundu..2 ay sonra falan extraya geçeceğim. Oğlum da 9 aylık falan olmuş olacak
Umutveannesi Bsraznbll baby turco doğadan kullanıyoruz doğduğundan beri, şu an 10 aylık memnunuz. Trendyoldan toplu şekilde alıyorum 12li paket olarak uzuuuncaa bir süre gidiyor
Deletedmom_62 Bsraznbll uygunluğunu bilemem netten alışveriş yapmıyorum ama slepynin 2 li sarı paketi geliyo şoka 70 er li ve 2 tanesi 20 TL. Kokusu yok o yüzden ben bir tek bu ıslak mendili begendim şimdiye kadar
Annevebebek34 Bebeğim için primanın ıslak mendilini kullanıyorum biraz maaliyetli oluyor ama evde bizim için sleepy bionatural alıyorum