Kızlar bebeğimin göbek bağı sınırda düştü çok geç düştü bugun 22 günlüğüz ve hala göbek deliğinden kan geliyo biraz sarı akıntı gelmişti sonra kana döndü dün doktora götürdüm BACODERM verdi sürdüm bugun daha fazla kanamış sanki napmalıyım bilgisi olan varmı