Kubrardplu Merhaba 7 bucuk aylık bebeğim var. İlk defa yürütece konuşmaya başladım günde çok çok az duruyor içinde. Ama içinde duruyor kendini hareket ettirmiyor. Kendini hareket ettirmesi için ne yapabilirim? İleri geri sağ sola gitmesi için ?
Umutveannesi Kubrardplu kendini salıp oturuyor mu yoksa ayaklarının üstünde basıp dikilebiliyor mu ? Eğer dikilebiliyorsa siz yürüteçin içindeyken ayaklarından tutup adım attırmaya çalışın. Genelde önce yan yan giderler. Bir iki güne öğrenmiş olur
Nazlican Kubrardplu Baştan farkında olmuyorlar kendilerinin de gidebileceğinin yavas yavas baslar ama 1 haftaya gitmeye, sonra durduramazsın zaten😄