Zeyk siz devam edin zamanla fazlalasacak anladigini göreceksiniz. mesela bebegim sabah kalkiyor bez ust degistirme rutininde yarim saat konusuyorum onunla belki sacmaliyorum ama yuz seklimi değiştirerek konusuyorum oda au au seklinde cevaolar veriyor sanki bana bisey anlatmaya calisiyor gibi. belki oyle degil ama ben oyle gormek istiyorum. oglen ve aksam derken gunde nerdeyse 2 saat boyle konusuyorum onunla bi uyku arkadaşı oyuncagi var onu muzikle kukla gibi oynatiyorum falan. suan tamamen dogaclama. inan konu bile acmistim bebeklerinizle nasil vakit geciriyorsunuz diye zamanla bisiler oluyor. bu arada 2 ay 10 gunluk bebegim.