Selam herkese,
Bebeğimde 1 aydan fazladır kaka problemi var sadece anne sütüyle besleniyor ilk başlarda haftada bir yapıyordu sonra 10 güne çıktı doktora götürdum(Almanyadayım bu arada) 14 güne kadar normal dedi sonra 14 gün geçti tekrar götürdüm ilaç verdi makatından koydum yaptı 3-4 gün arka arkaya şimdi yine aynısı 11 gün oluyo bugün ama keyfi de yerinde ıkınmıyor yaparken de zorlanmıyor anlamadım.. Tekrar ilaç da kullanmak istemiyorum alışkanlık yapar diye.
Bu durumu yaşayan ya da bilgisi olan var mı😣