Cansutplk
Şöyle söyleyeyim üzmek istemem. Kısa ve doğru kelimeleri seçmeye çalıştım kusura bakmayın.
İlk bebeğimde 21 ve 18 şüphelenmişti doktorum. 12 haftayı bekledik. İki testte Amniyosentez değil direk bebekten aşınması gereken bir test karar verdik.
Kordonsentez olmasının sebebi bebeğimde kalp anomalileri vardı ve çok net hatta daha farklı şeyler.
Ben en büyük sansim kadın doğum ve perinatoloji doktorumun iyi olması.
Prof. Dr: Cihat Şen doltoeum(Dünya perinatoloji başkanı). 15 haftaya kadar dayandı çünkü kalp atışları azalıyordu hergün.
2 bebeğim şuan yanımda ve 2 yaşında, ben yine aynı doktor ile ilerledim ve son ay doktor değiştirmek zorunda kaldım.( Kadın doğumcu, başka hastane)
2 li teste bebeğimde down şüphesi varmış ama ben bilmiyorum. Nasıl bana söylemediler filan dedim, hata doktor şok oldu hemen görüşmem lazım filan dedi. Sonra doktorun adını söyledik, aa dedi bizim hocamız eğer söylemedi ise demek ki normal kontrolünde sağlıklı bir bebek filan dedi.
Evet 2 li teste riksli çıkmış ve ben doktor değiştirmesi yapmasa idim bilmeyecektim.
İkincisi doktorum neden söylememiş, bebeğim. Bütün muayenelerde sağlıklı ilerliyor ve tekrar aynı stresi ve tekrar aynı korkuları yasamayım diye söylememişler.
İyi söylememişler yoksa zehir olurdu. Doktor çok önemli dememin sebebi.
Doktorunun gerçekten çok iyi olması, güvenmen gerekir. ben ikisinden güvendim ve şükür diyorum.