Aaa111 bizim sabah ve akşam oluyordu gazı sabah akşam veriyordum ama gaz ilaçları anlık bişey zaten rahatlatıyor sonra tekrar oluyor yani doktorumuzda ne yaparsan yap gaz yinede olur bu sadece anlık rahatlatır demişti sabah akşam 2,5 ölçek veriyordum içindeki şırıngayla