Hilal_-19 yani benim kızım da bir hafta sonra 16 aylık olacak her bebek farklıdır bence benim kızım anne,baba,dede,mama,meme,ditti(gitti),emmi(amcaya),aç,papat(kapat),tize(teyze),abi,aba,bebe,öppü(öptüm demek),acı(acıdı),ayı gidelim demek istediğinde didi diyor ve kendi ismini söylüyor falan filan daha bir sürü anlamlı anlamsız kelimesi var aklıma gelenler bunlar