Busra1999 8 aylığız kızlar 7 aya kadar sağlık ocağının kan ilacını kullandım sonrasında bu kan ilacına geçtim yüzünde yanaklarda kızarıklık ve kuruluk oluştu sebebi bu olabilir mi ? Kullanıp bu şekilde tepki oluşan oldu mu ?
Hilal_-19 Busra1999 bizde aynısını kullanıyorz bazen içirirken yanagına değiyor biraz kızarıklık yapıyor sonra geçiyor
Umudum27 Busra1999 bizde de oldu eczaneye sordum mamasına koyup verebilirsin yanaklarına degdiginde o şekilde tepki verebilir önemli değil dedi eğer hemen geçiyorsa. Ama eğer ki uzun süre geçmezse doktora başvurun dedi