azrayseanne Meme ucu yaralarım nedeniyle sağıp vermeye karar verdim. Bebeğime gaz yapmayacak biberon tavsiyesi istiyorum. Bana yardım edebilir misiniz rica etsem?
laura_ azrayseanne canım ben de aynı sorunla karşı karşıya geldim 68 günlüğüz ve hala göğüs uçlarım yara ve kanıyordu doktorlar 10 farklı çeşit krem verdiler ama geçmedi ne dedilerse yaptım ve en sonunda mücize olan hakiki bal beni iyleştiriyor inanın göğüsucum kalmamıştı gitmişti hep hiç iyleşmeyecek gibime geliyordu 1 ay meme vermedim ama şimdi geri döndük memeye çok şükür
Deletedmom507 azrayseanne ben philips avent biberon almıştım onunla verdim. Anne memesi gibi yavaş akıtıyor bi de nuby diye bi markanın biberon ucu var onu da çok öneren var hiç akıtmıyor bebeğinin çekimine göre akıyormuş
Dgndrmz azrayseanne goğusunuzun kahve kısmını komple alıyomu bebegınız benim bebegım alıyo ve sımdıye kadar maşallah bir defa bıle göğüs ucu yaram olmadı 4aylığız belki sorun ondan da kaynaklı olabılır almıyo vermeye calısın
Kucukkalbim azrayseanne Dr browns kullanıyorum çok memnunum içinde çubuk aparatı var oda hava yutmasını engelliyor 👍🏻😉
azrayseanne Dgndrmz evet alıyor emzirme hemşiresine gittim ve bana nasıl emzirmem gerektiğini uygulamalı anlattı ama yine de hiçbir düzelme olmadı maalesef
baharsirkeci Lansinoh ve chicconun anne meme ucuna benzeyen Hem geniş tutum gerektiren Hem de çekim olmazsa akıtmayan uçları var. Ben onları kullandım, tavsiye ederim. Kendiliğinden akmadığı için gaz da yapmıyor
Mbk azrayseanne ayva çekirdeğini suya koyup bir gün bekledikten sonra sürün, 9 aydır sağıyorum bebeğiniz çok küçük destek alıp memeye döndürenilirisniz, sağmak çok zahmetli bişey,
azrayseanne Mbk siz neden sağıyorsunuz? Sağmak sütü kesebiliyormuş. Siz 9 aydır hep sağlıyor musunuz? Çünkü başka birinin 1 ay sonra kesilmiş sütü
merve86 azrayseanne ben gümüş kapakları kullanıyorum dogdundan beri yara olmuyor hiç krem vs hic kullanmadım biraz pahalı ama mucizevi bir ürün tavsiye ederim :)
Sasah1441 merve86 kesinlikle bende kullanıyorum çok şükür bi sorun yasamadım üstelik pamukçuk da olmasını engelliyormuş bebekte bizde olmadı...
Aysegulss azrayseanne sağmak çözüm değil malesef bebek emmezse sütünüz kesilebilir 😔 gümüş kapak kullanın mutlaka sizin durumunuza gelmiş kişilerde hep mucize etkisi yaratmış çevremdekilerde. Ben doğumdan önce kullanmaya başladığımdan hiç yaram olmadı. 2. Elini bile alabilirsiniz. Eğer biberonda kararlıysanız dr browns öneririm hava yutmasını engelleyici bir tasarımı var
azrayseanne Aysegulss gümüş kapak aldım 3 gündür kullanıyorum. Emzirmek için çok çabaladım ama olmuyor artık malesef. Tabii vazgeçmeyecem inşallah iyileşir de emziririm ben de
Oglusum5357 Deletedmom_297 bnmde kullanmadigim marka kalmadi lansinohuda denedik ama cok hizli akitiyor resmni atarmsniz sizdeknin
Deletedmom_297 Oglusum5357 cnm başlığını değiştirebilirsin yavaş akımlı biz biberonu bırakalı çok oldu cnm ben kuzım 14 aylık
Omma Lansinoh da avent te ters çevrildiğinde akışı var ama az damla damla. Yani tamamen anne çektiğinde gelen bir yapısı yok. Böyle birşey isterseniz medela calma var Emme hareketi yapmadan biberondan akış yok
Sasah1441 azrayseanne inşallah şifa Allah tan tabi başka krem VS kullanma biberondan ziyade şırınga ile damla damla ver bebişe 😔