Merhaba, ilk ne zaman cesaret edip tek başınıza bebekle araba kullandınız? Biz 5.aya yeni girdik, hala eşim kullanıyor, ben bebeğimin yanında duruyorum ağlarsa diye ama artık bebeğimi arabayla tek çıkarmak istiyorum. Sizler ilk ne zaman tek başınıza bebek varken arabayla çıktınız?