Kızlar bebeğim 20 günlük doğduğundan beri bebelac mama kullanıyorum sarı kutu ilk 30ml le başladık 1 haftadır da 60ml içiyor. 1 saatte en geç 1.5 saatte 60 ml içiyor tok tutmuyor ağlıyor hemen aranıyor 3 saat tok tutması gerekmiyor mu mamanın 1.5 saat çok erken değil mi? Başka mamaya mı geçsem