Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık hem anne sütü hem mama ile devam ediyoruz aptamil kullanıyordum doyamadığımız düşünüyorum sma gece maması aldım dün gece içirdim güzel uyudu ,fakat bu mama gündüz de veriliyor mu bilgisi olan kullanan varmı 🙃yardım lütfen 🙏🏻