bebeğim 14 aylıkken menenjit aşısı yaptıracaktık ama deprem bölgesinde olduğumuz için yaptıramadık. Yarın bebeğim 15 aylık olacak doktorumuz da izinde olduğu için ulaşamıyorum. Şimdi ne yapıcaz aşıyı yaptıramadık. 14-16-24. aylarda olacaktık bu durumu yaşayan var mı