bakkalemzigi Bebeğim bazen emiyor bir dakika sadece sonra ağlamaya başlıyor kaldırıp sırtını ovalayıp çıkarıyorum geri emmiyor bir dakika da neyin gazı bu anlamıyorum gaz yapan şeyler de yemiyorum
anayimbennana bakkalemzigi 4 aylık kızım var oda aynı aşırı aşırı gazlı bi bebek doğduğundan beri 2 ay uyumadım çok şükür yeni yeni hafifledi ama genede normale göre çok gazlı
bakkalemzigi 1 aylık bu arada Doktora götürmüştüm geçen hafta gelişimi iyi dedi kaka testi yaptı bir şey Çıkmadı