Es12 2 aylıkken başlamıstık bız kılo alamuyordu reflü dedi doktor gunde 3 kere 2.5 ml gastrotus veriyordum ama geçmedi zaten hala kullanıyoruz 7 aylık olucak fakat kusma kalmadı kusmalar 5.ay gibi bitmişti ama öksürük oluyo reflu kaynaklı şimfi gavısconun sonları gastrotusa donucem ama buyudugu ıcın gunde 4 kere 5ml verıcez artık doktor oyle soyledı yanı devam hala