Eslemdemr0308 Saniirim sizim aradiginiz kisi tam olarak benim😅 bende sizin gibi kendimce disi yok diye hem muhallebii ve mana kivamnda verdim. Doktor kontrolumzde doktorum bana tavuk et verin diyince baka kaldm. E dislerimiz yok nasil vericem dedim. Bana damaklarin suan dislerden daha keskin oldugunu ve cignemeyi ogrendikce yiyeblcgni soyledi. Peki dedim. Tabiki direk et vs vermedim. Sebzeleri haslayip cattalla ezip vermeye basladim. Cigneme refleksi dediginiz gibi yoktu. Cok ugrastim olmadi. Sonra biraz buyk verirsem belki cignemek zornda kalir derken bogaznda kaldi kizardi ve gozlerinden yaslar akti. Sogukkanliligmi koruyarak hemen mudahale ettim ve cikardim. Agladim korktum yalan degil. Ancak asla pes etmedim. Gittim cips aldim karsisinda kutur kutur yedim. Heveslendi cildirdi banada ver gbisinden. Bende makarna haslamstim. Makarnayi baya agzina verdim icimden de dua ediyorum nolr bogaznda kalmasn diye. Endise heyecan korku hepsi bir arada. Snra baya cignedi cignedi yuttu ve yine mutlulukla benden makarna istedi cildirdi. Bende hemen devamini getirdim. Sonra butun yaptigim herseyi sadece catalla ezerek veriyorm hepsini cigneyerek yutuyo. Et ve tavugu cok seviyo affetmeden cigneyerek yiyo😅😂 demem o ki her bebek faarklidir. Biraz ugrascaksiniz ama asla pes etmeyin. Bogaznda kalacak korkusyla yasayamazsiniz. Yetiskinlerin bile kaliyo. Sogukkanli olun ve dogru mudahale nasil yapilir arastirin ogrenin derim. Sevgilerle🙏♥️