Mrt06 4ay aşımızı hastalandığı için gecikmeli vurulmaz rota da vurdurmak istiyoruz hemşire ıkısıni bir aynı gün vuralım dedi ıkısı ağır gelmez mi dedim zamanı yok felan dedi siz vurdurdunuz mu çocuğa ağır gelir mı
whitechocolatemochaa Mrt06 rota iğne değil damla, ağızdan veriliyor o yüzden sorun olmaz ama ilk dozunun 3. ayda yapılmış olması gerekiyor diye biliyorum şimdi internetten baktım ilk dozun 15. haftaya kadar yapılması gerekiyor
Mrt06 whitechocolatemochaa bende tam olarak bılmıyorum sağlık ocagındakı eğer ıstıyosanız bu ay yapalım yoksa yapamayız felan dedi
whitechocolatemochaa Mrt06 kaç haftalık şuan? sağlık ocağındakiler pek bilmşyor doktora sorsanız daha net bilgi alırsınız
Mrt06 whitechocolatemochaa 4ay 12gunlük aşım getirin dedi internete baktım haftaları felan yazıyor kafam karıştı doktora sormam içinde randevu alıp gitmem lazım nasıl yapıcam bilemedim
whitechocolatemochaa Mrt06 bence zaten zamanınız geçmiş ama yine de randevuyla gitmekten başka şansınız yok, zamanı geçtiyse boşuna para vermeyin