Arkadaşlar birşey sormak istiyorum size 15 aylık oğlum doğduğundan beri hep prima kullandım ama o kadar zamlı olmuş ki beni aşıyor artık bir kaç kere başka markalar kullandım ama hepsi pişik yaptı sizce son kez molfix i denesem mi yoksa riske atmadan primaya mı devam etmeliyim molfix kullanıpta memnun olan var mı