Merhabaaa, işe başlayacağım için biberon denemelerimizde 4 adet nuk biberon elimde kaldı. 3 aylık antikolik cam biberonlar. Bir tanesini kızım bir defa emdi, diğerlerini sadece dezenfekte ettim. O kadar maalesef kutularını attım. 249 tl ye baby mall dan almıştım. 150 tl ye veririm. Kargoyu ben de karşılayabilirim. Ayrıca konuşuruz