Y-A-Annesi Ya cocuk 13.5 aylık aşırı ısırıyor. Dün parmağım kopacaktı ya oturdum ağladım resmen. Kucağıma alıyorum omzumu ısırıyor dişi fır alıyım parmağımı koparıyor normal mi
salakmisincemilee Y-A-Annesi kizim 21 subatta 14 aylik olacak o da oyle herseyi isiriyor gerci 30 yasindaki babasi da oyle isirarak seviyor 2 cocuk buyutuyorum resmen
kubramomm- Y-A-Annesi 😂😂😂😂yerim ya ahhahhahah bizimkide ısırıyordu bı kaç kere yanımızda yatırdık ortamizda eşim diyoki kalkıp gece falan kulağınızı ısırıp koparirmo acaba diyo ama ciddi ciddi diyo gülme krizine girmiştim ahhaha
sb- Y-A-Annesi benim oğlum 13 aylık sadece bizi değil alıştığı kucağına gittiği herkesi aniden ısırıyor rezillik
NmalkoC Y-A-Annesi benımkı 20 aylık olcak hala ısırıyor üzerine birde tokat atma ve saç cekme eklendi yanı üzerine ekleye ekleye büyüyorlar ısırıp vurup öpüyor arkasından
Kplnnn Omzumu ısıran bi benimki sanıyordum içim rahatladı milettin omzununda ısırıyor çok fena benimki de 13.5 aylık. Eşimin parmağını kanatmış geçen ısırırken yara oldu
Y-A-Annesi Kplnnn benimki kopuyordu parmak zor aldım parmağımı bağıramıyorum diye oturdum ağladım ya çok kotu ısırdı
sb- Y-A-Annesi maalesef geçen gün doktorun elini de ısırdı doktor da dişleri çıkarken normal çıkınca bitecek dedi.. dikkat ısırır yazan bi mama önlüğü almak istiyorum..
cicekseven12 Benimki de 11 aylık sürekli ısırıyor. Maalesef biraz büyüyüp anlayana kadar süreç böyle devam eder, daha önceden komşumuz kızı böyleydi ondan biliyorum. Her ısırdığında ciddi bir yüz ifadesi ile uyarmak lazım anlamasa bile
Y-A-Annesi cicekseven12 uyarıyorum lakin sırıtıp gülüyor ciddi oluyorum ağlıyor ağla napayım diyorum napam