Kubrakyrk Merhaba hanımlar menenjit aşısı hakkında bilgi verebilirmisiniz kaçıncı aylarda hangi aşıyı yaptrdınız benm doktorum 5doz menenjit aşısı yazmş nihrenrix ve bexero çevremdekiler ve sağlık ocağı fazla olduğunu söyledisizler nasıl yaptınız
Gamzosgamzos Kubrakyrk ben ilk kızıma 4 doz yaptırdım 9.11 ve 21.ayda bexsero 13.ayda nimenrix küçük kızımada doktor 4 doz önerdi 7 ve 9 da bexsero yaptırdık 13 te nimenrix 16 da bexsero yaptiracagiz inşaAllah 🤲 nimenrix i 1 yaşından sonra yaptırdınız mi tek doz yetiyor bir yaştan önce yapılırsa 8 ve 13.ayda iki doz olarak yapabiliriz demisti doktoru ben tek doz yaptırmayı tercih ettim
Kubrakyrk Teşekkür ederim bilgileriniz için fakar bana 3-5 aylarda nihrenix 6-8-10 aylardada bexero dedi başka doktorda ikisinden birini yaptr fazla dedi kafam karıştı