Son123 bu durum çocuktan çocuğa değişebilir. Benim kızım 4 yaşına yakın zamanda başladı. 11 aylıkta kardesi var, oryantasyon döneminde hiç zorlanmadık. İlk günden itibaren ztn okula veli almadilar hiç, ben biraz okul etrafında dolandım kızımı bırakırken okulda yapacaklarını anlattım ben seni burada bekleyeceğim camdan bakarsan görebilirsin flan dedim çokta hevesliydi ztn. İkinci gün de aynı şekilde burda bekleyeceğimi istediğin de bakıp görebileceğini söyledim, ama bana anne beklemeye gerek yok sen eve gidebilirsin ben öğretmenimle dururum burda snra al ama beni flan demişti 😂 öyle hemen alıştı yani