Emreninannesi- Anneler denemediğim bez kalmadı sleepy molfix baby turco pişik yaptı 4 aydır goon kullanıyorum çok memnundum son 1 haftadır her gece çiş taşıyor bi bebem naturel kaldı denemdiğim memnun munuz kalıpları nasıl acaba
Isteboylebisey Emreninannesi- molfixe benziyo. İlk zaman yan taraflarina kalcasina kızarıklık yaptı sonra alıştı geçti şimdi molfixle imisini dönüşümlü kullanıyorum bazen pişik yapabiliyor yine kalcasina falan
salakmisincemilee Emreninannesi- kizim 14 aylik denemedigim bez kalmadi en cok memnun kaldiklarim goon ve bebem naturaldi hangisini indirimde yakalarsam onu kullaniyorum su an goon kullaniyorum ve tasma sorunu bizde de var bitsin bebem naturale geri donecegim bu arada hicbir bez biz de pisik yapmadi en memnun kalmadigim marka pure baby di bantlari falan asiri kalitesiz resmen poset gibi bezdi
Emreninannesi- salakmisincemilee goondan çok memnundum yaa napıcağımı şaşırdım her bez pişik yapıyor taşırıyor şaştım kaldım
kamyon_leo Emreninannesi- bende normalde molfix kullanıyorum diğer bezler hepsi pişik yaptı ama bebem natural yapmadı indirimde görürsem onu da alıyorum artık
Recbeyer Emreninannesi- ben kullandım ilk oğlumdada simdide kullanıyorum 1 numarasını gayet memnunum sızdırma pisik yapmiyor fiyat olarakta uygun gibi diğerlerine göre