Doruk-Beybi Merhaba,21 aylık olduk aşırı memeye düşkün ve hiç bi yemek vs ek gıda almıyor sadece icerse çorba ve pirinç unu falan muhallebi tarzi…gözünü açar açmaz sabah kıyameti koparıyor meme diye.
Busramaden Doruk-Beybi ben bı kac gun oncesjnden memede sut bıttı gelınce verıcem demeye basladım meme verme sayısını azalttım sonra aksam yatarken sabah son kez mene emıcez sonra sut bıtıcek dedım daha gelmıcek sabah kalktık son kez em sonra bıtıcek dedım ıstedıgı kadar emmesıne ızın verdım ve kendı kapatnasını soyledım sut bıttı artık sut yok dedım ve vermedım her meme ıstedıgınde baska bıseyle oyaladım ben yaz mevsımınde bıraktırdıgım ıcın sık sık dısarı aldım cıktım uyku saatlerınde dısarda uyuttum bebek arabasında uyuyo dıye bazen ınat ettı yemek ıstemedı dısarda pıknık yaptık aldık herseyımızı parkta yedık falan ılk 3 gun zordu ama sonra yavas yavas alıstı ara ara gelıp soruyody bende bıtmıs annecım dıyıp ıstersen sana muz elma armut artık o an ne varsa elımın altında onu verıyodum tamamen unutması 1 ayı buldu ama suanda uyucagı zaman memeyı elıyle tutmak ıstıyo 🥰