Selam kozlar 6 aylık süre ile eşyalı bir evde kalacağız maalesef Amerikan mutfak ne yapsam kokusu kalıyor birde çıkmıyor kuş ayı sürekli cam açamam akşamda gene de kalıyor zaten dün kızıma kısır yaptım onun bile kokusu saatlerce kaldı
Önereceğiniz şeyler var mı aspiratör yok malesef yani va ir da borusunu bağlamamışlar göstermelik
Yumuşatıcı kaynatmak dışında etkili bir yöntem var mı