Kbrasaf benim beneğim şuan 3.5 aylık ilk iki ay sürekli ıkındı ve gaz çıkarırdı doktora gittik doktor inet sütü alerjisi olabilecrğini söyledi diyete başladım ve diyetten sonra düzeldi. Şuan geceleri sürekli ıkınmıyor sadece gaz çıkaracağında ıkınıyor. İnşallah alerji değildir bi doktora sorun ya da denemek isterseniz 2 hafta diyet yapıp bi deneyin