Miyavdedi41 Evet, devam sütleri inek sütüne ilaveler ve çıkartmalar yapılıp anne sütüne en yakın hale getirilerek üretiliyor.
En azından bunun farkinda olmanız güzel. Yani formül mamalar bebeklerin vitamin mineral ihtiyaçlarına göre üretiliyor.Ayrıca geçmişinin çok uzak tarihlere dayanmasının veya yeni olmasının ne önemi var? Çok eskiye dayansa daha mi sağlıklı olacaktı? Ben inek sütü karşıtı değilim, fakat siz burda formül sutleri kötüleyerek emziremeyen bir çok annenin canını sıkmaktan başka birşey yapmiyosunuz.hazir manalara yönelim neden bu kadar arttı diyosunuz bi düşünün bakalım hangi anne kendi sütünü vermek varken formül süt verir? Yaptığınız hiç doğru değil özellikle böyle bir platformda mama vermek zorunda olan bir çok annenin olduğu yerde çok yanlış!