Miyavdedi41 Çok farklı fikirler var konu ile ilgili mesela Almanya ve Amerika’da bazı doktorlar 1 yaşı bile beklemiyor, buradaki gibi inek sütü kötü düşüncesi yok ama bunun bir nedeni de var. Avrupalı beyaz ırk toplumlarda genetik olarak laktoz intoleransı çok az görülüyor, Orta Doğu, Asya toplumlarında laktoz intoleransı çok daha yaygın %50 civarı sanırım. Yani her 2 kişiden biri inek sütündeki laktozu sindiremiyor, bu yüzden burada çoğu doktor daha temkinli yaklaşıyor.