Merveeofs öncelikle sağlıcakla büyütün. Ek gıdaya geçtiniz madem. Doktoruna sorun tabi ama kaşık mama deneyebilirsiniz. Fakat dediğim gibi önce doktorunuza sorun. Eğer sorun sıkıntı görmezse kaşık mama başlarsınız. Ek gıdaya geçen her bebeğe öneriliyor. İçinde bir sürü vitamin var. Bebeğinizin yiyeceği kadar yaparsınız. Gece uyumadan önce bir küçük bir kase yedirip yarım saat sonra uyutursunuz. Aç mı anlamıyorum demişsiniz ya. Bebeklerin ağzı var dili yok. Ancak deneme yanılma anlıyoruz ne olduğunu. Kendimden örnek vermem gerekiyorsa benim sütüm oldukça iyi durumda. Çok şükür var yani ama bebeğimi malesef doyurmuyor. Kilo alımı durdu. Emdikten sonra huzursuz. Takip ederek farkettim ve biz ek gıdaya 5 aylıkken başladık. Geceleri uyumuyorsa mesela oda sıcaklığını kontrol ediyorum. Isı nem ölçer cihazı var bende. Çok sıcaksa uyumuyor, nem çok yüksek ya da çok düşükse uyumuyor, aç ise uyumuyor, altı kirli ise uyumuyor. Bebeğimi deneme yanılma çözdüm ben. Sizde deneyin. Kaşık mama muhallebi gibi zaten. Yedirip yatırın. Eğer sorun çıkmazsa bilin ki aç kaldığı İçin uyumuyor. Ama aynıysa oda sıcaklığına, nem ayarın bakın, o da sorunsuzsa demektir ki ya diş çıkarıyor ya da başka sıkıntısı var (kaka yapamıyor olabilir?) Loş ve hafif sessiz bir ortamda rahatlatıcı bir müzik açıp uyutun. Bebekler anne karnında hışırtı seslerine alışkın olduğu İçin ses severler tabi abartmayın. Alışkanlık olursa o ses olmadan uyumaz sonra. Sağlıcakla büyüsün❤️