Biz ne kadar bebekleri ısıtsak da göbekleri bir sekilde tam anlamıyla ısınmıyor oluşan gaz da çıkmıyor haliyle. Biz iki aylık ikiziziz kayınvalidem pamuktan ince bir bez dikti (dikdörtgen)bebeğin göbeğine ve beline sarmak için içine de incecik yün doldurdu sonra onu bbegim belinden karnına sardık ve hiç cikarmiyoruz. Böylelikle gaz sancilarimiz son buldu damla kullanmayi da bıraktım artık. Tabiki yediklerime yine de dikkat ediyorum. İnşallah sizlere de faydası olur bebisler rahatlar. Ayaklarını sıcak tutmayı da unutmayin biz hep çorap + patikliyiz gece gündüz.