Busrabsr Kizlar bebegim cok ikinip agladi 14 aylik ama neyden oldugunu hala anliyamadim surekli ikiniyor kaka sinida yapiyor lavmanda yaptik dun ama ikinmasi neyden oluyor acaba karninda birseymi varki korkmayaa basladim
Busrabsr Aydanur24 kac aylik sizin ki ama boyle kaka yapicak gibi ikindi sanki mukuslu kaka yapicak da yapamadi gibi
Busrabsr Aydanur24 ama iste bizim gaz varmisda gaz her zaman oluyor 14 ayina kdr ama hic boyle ugunup aglamamisti boyle ikinmamisti
Liyaninannesiiii Busrabsr benim kızımda 16 aylik hala gaz problemi var gazını rahat yapamıyor gece ağlıyor kafayı yicem😔😔😔 kakasını yapıyor sıkıntı yok ama hep ikinarak yapıyor dogdugu günden beri
Busrabsr Aydanur24 yok sabah yapmisti ogle ikininca kabiz sandik hepsini yapamadi sandik acilde lavman verdik tekrar yapti kaka
Busrabsr Aydanur24 kan geldi simdi kaka yaptida cnm baya kan pihtisi geldi anlamadim lqvman yapildi acilde zedelemis olabilirlermi bagirsaklari
Busrabsr Aydanur24 dun acilde yapildi kaka yapti siyahdi birsey yoktu simdi tekrar yapti evde sari mukuslu kaka kan pihtisi geldi anlamadim kucuklugunden beri alerjik hic olmamisdi kakada kan
Busrabsr Aydanur24 ates inip cikiyor ama burun akintisi oksurukde var bu kan ne alaka hala kafam ordaa
Busrabsr Busrabsr Aydanur24 bagirsak genislemesindende oluyormus baktimda kafam da kurar dururum artik yaa
Busrabsr Aydanur24 bide ilk defa uyumadi bu saate kaldim 9 bucukda uyuyan bebegim agliya ahliya uyutaamdim
Busrabsr Aydanur24 cnm gittik baska sehire doktora kanda enfeksiyon cikti gozude capaklanma olustu akiyor anlamadik simdi kakada yapti cok sukur kan gelmedi
Busrabsr Aydanur24 cok saol canim cok yardimci oldun icim rahatladi vallaha cok korktum dunden beri strese girdim hic uyumadik
Busrabsr Aydanur24 vallaha oyle ama ben cok takiyorum ya sizde oylemisiniz bilmiyom ama evlat cok baska birseymis😔
Busrabsr Aydanur24 aboo allah yardimciniz olsun vallaha🤣benimkide 14 aylik ama 2 inciye hamileyim 3 aylik olduk
Busrabsr Liyaninannesiiii ben o darligida duydum da skntı cikmadi bizimkinde ama cok gazli dogdugunda zaten alerjikti hala omu devam ediyor anlamadim gecmedi cok ikiniyor karni sisip kaliyor ikinirken
Liyaninannesiiii Aydanur24 olabilir o gerçekten nasıl bi çözüm bulcaz acaba ona. 10 tane doktora gotrdum Bi tanesi bile boyle bisey demedi bakmadi😔😔