Merhaba. 2 ay 10 günlük kız bebek. Mama meme ilerleyeceğiz ama nasıl yapacağımı anlamadım. Doktor 4 saatte 1 memeden sonra mama ver dedi, fakat kızım beni emdikten sonra mamayı almıyor. Doyduğu için mi almıyor? Eğer almazsa kilo da alamaz. Ben 4 saatte 1 sadece mama verip kalan saatlerde mi emzirmeliyim? Nasıl yapacağım hem mama hem meme?