Merhaba kızlar bebişim uyku gerilemesini atlatmasına rağmen gece nerdeyse her saat başı kalkmak istiyor. Bebeğimin reflüsü de var. Aç olduğu için mi acaba diye düşündüm . Dün mama vermeye çalıştım hepsini tükürdü yutmak istemiyor. Gündüz 6 bez değiştiriyoruz ama dolu dolu değil sütüm azalmış olabilir mi? Açlıktan mı uyanıyor sizce? Reflüden dolayı uyanma olasılığıda yüksek. Kendi tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? Not: bu ayda bebeğin üç saat kesintisiz uyuması gerekiyor.