anne905 bende bikere öyle Bi şişlik farktmiştim elime baya geliyordu böyle dokununca dediğnz gibi biyere çrprda şişer ya kafa öyleydi ilk Bi panik oldum sonra eşine söyledim bktı normldr o dedi kafası şeklleniyo galiba ondan oluyo sonra kendiliğinden gçmişti bzmki. Htta şimdide bşka Bi tarafı o şekilde kafatası şekil alırln oluyo diye düşünüyorum Bn