Merhabalar bebeğim 6 aylık su an ılk günden beri aptamil 1 kullanıyorduk emzıremediğim için gaz ya da kabızlık sorunu yaşamadık aptamil 1 de aptamıl 2 denedim kabızlık yaptı yüzden aptamıl 1 le devam edıyorum 6 ayı doldurana kadar fakat başka bir mamaya gecmem gerek kabız ve gaz sorunu yapmayan mama önerisi olan var mı yardımcı olabilir misiniz rica etsem 🙏🏾