seboss35
Biz 6 aya kadar 0/6 kullandık.
7 aylık iken 6/18 geçtik. (Bırakma aşamasında idik.
Tayin işi çıktı o arada emziğini sen git kolinin içine at bulamadık, dolayısı ile yenisini aldık. Direk 18 aldık.
Bırakma tamamen yok oldu yeni emziği daha çok sevdi.