zeynep-yilmaz Merhaba Bebeğim 1,5 aylık ve bebek egzamamız var Bu durumu yaşayan var mı Ne kullandınız, nasıl geçti..
MH2022 zeynep-yilmaz locoderm diye kortizonlu bi ilaç başladı doktor üç günün sonunda geçti bizde alerjiden şüphelenmişti doktor ama suan için diyet yapmadığım halde herhangi bi sorun kalmadı bol nem egzama dusmanı dedi doktorum çocuğumu krem içine yatırıyorum resmen. Mustelanın her ürününü kullanmayı bıraktık ben bu yüzden olduğunu düşünüyorum bıraktığımız an bir daha çıkmadı çünkü
nazliicank zeynep-yilmaz bioderma atoderm nemlendirici kullanıyoruz. Aynı zamanda duş jelini de aldık. Bebegıme cok ıyı geldı ara ara cıkıyor fakat hemen gecıyor