Zeynepppppp Benim kızım 13.5 aylık o da fazla birşey yemiyor. Yerse meyve yiyor. Sabah kahvaltı çat pat. Akşam çorba hayatta yemez. Birkaç lokma yedirebilirsem yediriyorum işte. Sofrayı görünce mammmaaa diyor saldırıyor. Sanki yicek gibi ama yemiyor. Gören valla yiyor zanneder.
Eşim de diyor bu çocuk aç sen bu çocuğa birşeyler yedir. Tek sütle olmaz. Alıştıran nasıl alıştırıyor diyor. Eee yemiyor çocuk ben napim. Sanki o yiyor da ben vermiyorum. Keşke yese de sürekli hazırlamak zorunda olsam. Emmek istiyor. Emmeyi bıraksa belki yer ama bıraktırmak istemiyorum daha çok küçük. İşimi şansa da bırakamam zaten ya memeyi bırakınca da yemezse. Bari oradan vitamin alsın.
İlk başlarda çok güzel yiyordu. O yedikçe ben mutlu oluyordum. Çorba da içerdi. Büyüdükçe yemeği bıraktı. Seçici olmaya başladı 😔