Lidia süt yatamaması ne saçma şey o öyle.. ayrıca günde 20 gram öyle kötü de değil.. bence doğru düzgğn birinden bir danışmanlık alsanıza ? Benim de bebeğim kilo verdi, doğum yaptığım hastanedeki doktoru ‘aö bu aç’ dedi, ay nasıl apladım.. dedi ki 30-45-60 CC şeklinde artırarak her emzirme sonrasında biberon. Ama istemedim ben, emzirmek istedim.ertesi gün bir pediatristten destek almaya başladım. Kilo kaybı olduğu için mamayı kesmedi ama her emzirme sonrası verdirmedi. Emzirmeye yöneltti. Emzirme ile ilgili inanılmaz güzel şeyler anlattı.. evet 2-3 hafta sürdü sütün yettiğince inanmam, kilo alımı başlayınca da mama azaltmaya başladık. Şimdi 3*30cc veriyorum onu bile günde bazen 2 verdiğim oluyor. Günde 22 gram almış son 12 günde ve çok da ok dedi. Hiç endişe etmeyin bence, sütüm yaramıyor dite bir şey yok :) onu diyeni görmeyin bir daha benxe !