Kızlar çocuğum 4.aya girmek üzere ama son bir haftadır hem memedeyken hem mamadayken değişik hareketler efendime söyliyim memeyi eliyle yumruklamalar biberon ağzındayken kafasını sürekli sağa sola hareket ettirmeler ağzından çıkarmalar falan yapıyor. Heralde doydu diyip çekiyoruz bu seferde neden çektiniz laaaan dercesine bağırarak ağlıyo bazende sadece bağırıyo manyak çocuum. Gece uyku süreleri de azaldı. Normalde 4-6 saat uyuyan çocuk kaç gündür 3 saat anca uyuyor gece uzun uykuya yatmıyor. Aranızda bu durumları yaşayan var mı ? Sonradan geçiyor mu ? Napacaaz bu çocuuuu söyleyin a hanımefendileeer 😂