Bebisannesi kabızlığı ne zamandır var çok üzün süredirse eğer bağırsak tembelliği olabilir benim oğlum ek gıda döneminden beri kabızdı 3yaşında şuan 2 aydır şükür kurtulduk biz çok geç oldu ama sonunda neyin kabız yaptığını buldum çok doktor gezdim çok ilaç kullandık en sonunda sıkıntısı pilavmış 1hafta kadar yapmadım yemedi düzeldi vermedim geçen Bi verdim direk kabız oldu yine vermedim düzeldi yani yediği herhangi bir şeyde yapıyor olabilir