Silaakr benim bildiğim 6 aya kadar çok gereksiz .. senin sütünden suyu yeterince alıyor zaten ki sen ek mama da veriyorsun , onu suyla yapıyorsun. 6 aydan önce vermeyi düşünmüyorum ben su. Verilmesi de gerekmiyor diye biliyorum . Ha zararı var mıdır vermenin , sanmam ama gerek de yok😊 doktoruna sor yine de büyüklere değil bence