Merhaba arkadaşlar kızım da 2 aydır yanaklarında egzama vardı doktoruna gösterdik hassas bir cildi var bol bol nemlendir dedi az bir yerde olduğu için de çok ciddiye almadım ama son 1 haftadır boynuna kadar yayıldı😪 hemen acile götürdük krem verdi doktor sürüyoruz ama neyden olduğunu bulamadık lütfen fikir verin şampuanı nivea kullanıyoruz çamaşır deterjanı da uni baby giysileri organik pamuktan… kafayı yemek üzereyim bugün banyosunu yaptırırken karnında ve kolunda olduğunu da gördüm deterjanlarını değiştirmeli miyim doktor nivea iyi ben tavsiye ediyorum dedi akıl verin nolur🙏🙏🙏 çok huzursuz yavrum bu yüzden