İyi geceler annelerim kızım 18 aylık bu 1.5/2 ay öncesine kadar mükemmeldi uykusu,gene iyi aslında ama çok yorucu,öncesinde gündüzleri iki uyku yapar 11/13 arası uyurdu 15/16 arası uyurdu 9 da uyurdu uyanmazdı diş hastalık olmadığı sürece..
şimdi geceleri hemen hemen aynı saat dilimlerine yakın bağırarak uyanıyor ayakta sallanarak uyumak istiyor yerine koyunca tekrar uyanıyor ayağımda uyuyor resmen geceleri.. ne yapacağım Allah aşkına bilen var mı bağırarak çok sık uyanıyor akşam 9 da uyur sık sık uyanıyor bağırarak ağlayarak geriye yatırıp uyku arkadaşını emziğini verdiğimde iyice sinirleniyor almamı istiyor böyle yapmazdı yaşayan var mı lütfen bilgilendirin