Olmazbebek Çok geçmiş olsun, gidebiliyorsanız bi sağlık ocağına veya hastaneye götürün. Ne tür bir hastalık olduğu belli değil. Her türden bulaşıcı hastalık var etrafta. Boşuna bebeğinize de kendinize de eziyet etmeyin. Ben de grip oldum sanıyordum meğer influenza olmuşum, pek dışarı çıkmıyorum ona rağmen. 10 günde ilaçla zor toparladım. İnşallah çabuk geçer sizinki